Jak powstawała gra "Wonderbook: Księga Czarów"? (WIDEO)
Tworzenie gry z Księgą Czarów
Pomysł stworzenia gry z Księgą Czarów pojawił się stosunkowo dawno. Gdy opracowano PlayStation 3, jej twórcy byli w posiadaniu technologii wykrywania wzorów na karcie oraz dwóch odrębnych koncepcji gier: wirtualnego zwierzaka i książki, która wykorzystywałaby rzeczywistość rozszerzoną. Na pierwszy ogień poszedł EyePet, ponieważ gra była mniej złożona i wymagała śledzenia tylko jednego znacznika. Z czasem technologia ta została zastosowana podczas prac nad książką, która "ożywa" w czasie gry.
W czasie gry w "Wondebook: Księgę Czarów" zwykły kontroler ruchu staje się magiczną różdżką, za pomocą której gracz może czarować i poczuć się jak prawdziwy czarodziej. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom dziecko może stać się częścią gry i doświadczać przygód młodych czarodziejów na zupełnie innym poziomie. Każdy miłośnik sagi o Harrym Potterze skrycie marzy o tym, by choć na chwilę przenieść się do świata magii – Księga Czarów sprawia, że jest to na swój sposób możliwe.