Trwa ładowanie...

Czy bycie feministą to powód do dumy? Wyjątkowy projekt z okazji Światowego Dnia Feminizmu

Avatar placeholder
07.11.2021 13:41
Materiał sponsorowany przez
(Materiał Partnera)

7 listopada na całym świecie obchodzimy Dzień Feminizmu. Z tej okazji marka answear.LAB tworzy wyjątkową akcję i kieruje swój apel do mężczyzn – a czy Ty możesz podpisać się pod słowami „I’m a feminist”?

A Ty co możesz zrobić dla innych kobiet?

W 2021 r. nadal potrzebujemy feminizmu, ale przede wszystkim ludzi, którzy tworzą ten ruch i rozwijają go, zarówno feministek, jak i feministów. Kobiety muszą bowiem uświadomić sobie swoją siłę i pewnie walczyć o swoje prawa – mężczyźni powinni je w tym wspierać i solidarnie z nimi zwalczać przejawy dyskryminacji, przemocy, niesprawiedliwości. Jak zostać feministą? Możliwości jest wiele. Oczywiście, możesz uczestniczyć w manifestacjach i działać na rzecz konkretnych feministycznych projektów. Równie ważne są drobne, codzienne gesty i działania, które realnie mogą wpłynąć na społeczeństwo. Wystarczy, że będziesz wspierać swoją partnerkę, aktywnie uczestniczył w życiu domowym i brał udział w wychowywaniu swoich dzieci – niech wyrosną na pewne siebie, tolerancyjne i świadome swoich praw osoby! Feminizm to ciągłe edukowanie siebie i innych, uświadamianie, jak wiele jeszcze nierówności istnieje w naszym społeczeństwie i niekończąca się walka z dyskryminacją, stereotypami, szkodliwym dzieleniem świata na „chłopięcy” i „dziewczęcy”. Feminista nie boi się używać feminatywów, dostrzega rolę kobiet w historii i współczesności, wreszcie, nie obawia się powiedzieć głośno „I’m a feminist” i zachęcić do podobnego manifestu innych.

#JESTEMFEMINISTA – mężczyźni zabierają głos

Czym dla Ciebie jest feminizm? Możesz mieć swoje zdanie na ten temat, jak i posłuchać, co dla innych mężczyzn znaczy ten ruch i jego idee. W ramach Światowego Dnia Feminizmu answear.LAB zainicjował akcję #JESTEMFEMINISTA. Tym razem marka poprosiła o zabranie głosu mężczyzn, ale przede wszystkim okazanie wsparcia kobietom. Ponad 100 popularnych Polaków, w gronie których znaleźli się dziennikarze, aktorzy, influencerzy i twórcy internetowi podzieliło się w mediach społecznościowych swoimi refleksjami na temat bycia feministą. Jak na co dzień wspierają bliskie im kobiety? W jakie pro kobiece inicjatywy się angażują i jak rozumieją współczesny feminizm? Możesz dołączyć do akcji, która funkcjonuje pod hasztagami: #jestemfeminista #swiatowydzienfeministek #answearlab. Pamiętaj jednak, że oprócz gestów równie ważne są czyny, dlatego nie bój się być na co dzień feministą! To tylko powód do dumy!

(Materiał Partnera)

Kto stoi za wyjątkową akcją?

Za akcją #JESTEMFEMINISTA i ponad setką głosów solidaryzujących się z kobietami stoi młoda marka answear.LAB stworzona przez kobiety i dla kobiet. Choć istnieje dopiero od września 2020 r., już zdążyła zdobyć rozgłos kilkoma projektami, m.in. wielokrotnie nagradzaną kolekcją answear.LAB x KRÓL, która powstała we współpracy z CANAL+. W tym roku answear.LAB stworzył buntowniczą, odważną, manifestującą kobiecą siłę kolekcję Girl Power. Dochód z jej sprzedaży trafi do podopiecznych fundacji UNAWEZA. Organizacja ta, założona przez Martynę Wojciechowską, działa na rzecz kobiet i dodaje im skrzydeł, aby mogły się rozwijać i godnie żyć, zapewnia im także wsparcie materialne. ***

Marka answear.LAB dostępna jest wyłącznie na Answear.com, który jest pierwszym polskim internetowym sklepem multibrandowym oferującym szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych brandów. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 8 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych

Materiał sponsorowany przez
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze